Sunday 17 November 2013

I LOVE YOU :*

Assalamualikum . hye :) da lame x upadate . huhu . berdebuuuu . 
ehem2 . nak sembang apa ek hari ni ? haha . meh sembang pasal budak ni :-D

hoho nama di beri Nur Syukrin Bin Sabar . tarikh lahir 02-01-1998 . . huhu same month birthday pulak . haha
ehh , apa merepek psl birthday ni ? haha . iqa nak cakap yg iqa sayang die . haha kami berkenalan pada tarikh 17 august 2013 . hoho . . ayat skema punya . hahah

dulu sebelum die pindah kite org selalu jumpa . hukhuk . now da x dpt . sedih :( rindu kau menyanyi . rindu kau weyh . hurm ingat lagi first time ajak die bergamboo . haha . x sangke die minat kemera . . haha

ni gambar pertama kami bergambar bersama . cehh hahah

see . baju sama warna kan ? sweet . hahaha . keyy perasannn


aku sayang kau demokk . . 

haha bile bace blk mcj2 awk rase mcm nak menangeh pon ada , happy pon ada . hukhuk 

''awk , simpan patuh kunci guna mangga, kunci tuh buang kat sungai jangan bagi sesiapa bukak hati saya , hati saya hanya untuk awak''

hukhuk . bile bace balik sedih sangat  . takut kunci tu ada org jumpa . . sy takut ada org bukak hati awak :(


jangan nangeh kat sini iqa .. malu nanti :(

huhu . . awk , x sangke kan kita pernah pergi melaka , pahang , sunway , same2 . hahahhahahah . . . nyott jee . . ada kee CP die kata nya tempat2 tu . huhu . . aku syg kauuu :( jangan tinggalkan akuu . . aku nak hang ngan kau lagi . tapi bile ? hurmm . . . now susah kita nak jumpa kann . . 

next year kita da sekolah . awak sekolah tempat lain sy lain . huhuk jauh pulak tuu .. . saya x tahu apa awk buat kat belakang saya . saya takut . awak tu da lah ramai sangat peminat . err ramai kee ? ramai la jugak . . ehehm . aku takut ngn ex kau . ex kau tu nak apa lagi ngn kauu ? hmp :(

apa apa pon aku tetap syg kauu . hanya kau . jangan tingalkan aku . doakan aku dalam doa mu :) doa kan juga kita berjaya di dunia dan akhirat . 

saya sayang awak . awak sanggup buat itu buat ini hanya semata nak jumpa saya . weyhh terharu beb !
hukhuk *hug*

key la tulis pnjg2 nnti menangeh pulak . hukhuk . .

kenangan bersama si dia 



saya rindu awak :(


sayamg awak sangat-sangat . 


suka tengok die buat mata macam tu :)


hehehe


muke sedih . hukhuk . 


rumah belakang tuuu . huhu . . iloveyou syukrin


L.O.V.E


syuk comel . haha


saya rindu awak


hehe . . lebiyuee


C.I.N.T.A


syuk crazy -,- hahahha


muka x leyh bla . hahaha


heheh comelll :*

awakkk . . saya sayang awak . jangan tinggalkan saya :( saya harap awak jaga relay kitaa . . 
Ya Allah jangan lah kau hadirkan orang ketiga dalam hubungan kami :)



No comments:

Post a Comment