Sunday 7 April 2013

ILUPHYOU

hey :) da lame kan iqa x update blog ? yeah da berhabuk dah blog iqa . ehem2 lupe plak nak kasi salam . hye kawan Assalamualaikum .
erm sedih kan bile org selalu ckp bf kite curang ? erm nak percaye ckp org pon salah . . nak percaye cakap bf pon entahlah . . hurm firstly iqa mintak maaf sangat2 kalau iqa banyak berubah . iqa serabut dengan semua apa yang iqa hadapi . . mungkin iqa selalu marah awk sebab this year iqa nak ambil PMR . mak iqa selalu tekankan iqa . iqa takut jadi anak derhaka . kalau boley memang iqa x nak lawan cakap mak iqa . secondlly iqa tertekan dengan family iqa . iqa mintak maaf sangat2 kat awak kalau iqa selalu marah awak . hurm fizi :( iqa takut awak berubah . takut berubah macam dulu . hurm awk , kalau boley saya x nak dengar awak cerita pasal ex awak . saya takut awak sayang kat dorang balik . fizi , iqa harap awak x main kayu tiga . iqa x suke orang yang iqa syg mainkan perasaan iqa . iqa bukan patung yang boleh dijadikan permainan . .


THIS YEAR FIZI SPM , SO DIA RAJIN BACA BUKU . HAHAHAHAHAH

I MISS YOU MUHD HAFIZI


FATIN . MAISARAH .

aku mintak maaf kalau aku banyak buat salah kat korang . manusia x pernah lepas daripada kesilapan kan ? :) mai , aten korang lah kawan baik aku . aku harap sangat kau jadi kawan baik aku selamanya . mai , aku mintak maaf sebab aku suka cari pasal ngan kau . aku selalu bergaduh ngan kau . mungkin perkare kecik aku suka besar-besarkan . aku mintak sangat kau jadi kwn yg terbaik untuk aku . aku x nak kau ngn aten berubah mcm ex kwn baik aku =.= aku tengok die banyak berubah sangat . . fatin , aku sayang kau . aku mintak maaf kalau aku suke saketkan hati kau . tapi hakikatnya kau lagi suka saketkan hati aku . tapi takpe aku da maafkan kesalahan kauorang semua . kate FFL kenalah bersama . gaduh sama2 . . . hahaha . .
key la sampai sini je kesah iqa :)



kami gila tapi kami sentiasa bahagia

IQA <3 MAI

AWEK CUN

ILOVEYOU :*

ILOVEYOU SITI MAISARAH AZMAN & NUR FATIN ZAMANHURI

8A PMR !!!

IERA , MAI , ATEN ILOVEYOUMUAHH :*

No comments:

Post a Comment